Budowa menu programu.
Po uruchomieniu programu na ekranie ukaże się ekran, który w górnej części zawiera przycisk Menu główne, obok pasek szybkiego uruchamiania, poniżej pasek wstążki – dostęp do poszczególnych narzędzi programu poprzez przyciski w postaci ikon, pogrupowanych w funkcjonalne zakładki.
Klawisze funkcyjne
klawisz | opis | Polecenie |
F1 | Wywołanie menu programu | |
F2 | ||
F3 | Przeciąganie kursora do punktów odniesienia | OBIEKT |
F4 | ||
F5 | ||
F6 | ||
F7 | Włączenie/Wyłączenie siatki | GRIDMODE |
F8 | Wprowadzanie ortogonalne – tylko linie prostopadłe i równoległe | ORTHOMODE |
F9 | Przesuwanie do siatki | SNAPMODE |
F10 | Wprowadzanie biegunowe – tylko linie pod wybranymi kontami | |
F11 | AUTOSNAP | |
Wprowadzanie dynamiczne – wyłączamy na potrzeby kursu | DYNMODE |